Przejdź do treści

Rada Uczelni


Skład Rady Uczelni w Akademii Mazowieckiej w Płocku na lata 2025-2028

Członkowie spoza wspólnoty Uczelni:

Prof. dr hab. n. med. Mansur Rahnama-Hezavah – Przewodniczący Rady Uczelni

Prof. dr hab. n. med. Przemysław Oszukowski 

Mgr Robert Grzegorczyk 

Członkowie reprezentujący wspólnotę Uczelni:
Prof. dr hab. n. med. Marek Dedecjus

Dr hab. Andrzej Kansy, prof. uczelni

Mgr Maja Suchwałko 

 

Przewodniczący Samorządu Studentów:
Marta Podlasińska

Rada Uczelni została powołana przez Senat Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku, zgodnie z ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2020 r. poz. 85 ze zm.). W skład Rady Uczelni wchodzą 3 osoby spoza wspólnoty Uczelni, 3 osoby ze wspólnoty Uczelni oraz przewodniczący samorządu studenckiego. Do zadań Rady Uczelni należy: opiniowanie projektu strategii Uczelni; opiniowanie projektu statutu; opiniowanie sprawozdania z realizacji strategii Uczelni; wskazywanie kandydatów na Rektora, po zaopiniowaniu przez Senat; monitorowanie gospodarki finansowej Uczelni, monitorowanie zarządzania Uczelnią; wykonywanie innych czynności wskazanych w statucie. Rada Uczelni składa Senatowi roczne sprawozdanie ze swojej działalności.

Metryka dokumentu
  • Data publikacji: 5 lat temu (poniedziałek, 15 czerwca 2020, godzina 09:16)
  • Osoba publikująca: Redaktor BIP
  • Nadzór nad treścią: Redaktor BIP
  • Ilość wyświetleń: 1191
  • Data ostatniej aktualizacji: środa, 12 marca 2025, godzina 11:56
  • Historia aktualizacji

  • 12 marca 2025, godzina 11:56 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
    12 marca 2025, godzina 11:28 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
    29 stycznia 2025, godzina 08:04 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    28 stycznia 2025, godzina 09:30 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    24 października 2024, godzina 12:51 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    26 września 2024, godzina 09:25 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    25 marca 2024, godzina 09:37 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    03 października 2022, godzina 13:30 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    27 października 2021, godzina 11:01 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    20 października 2021, godzina 13:08 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    04 stycznia 2021, godzina 12:24 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    27 sierpnia 2020, godzina 12:48 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    27 sierpnia 2020, godzina 10:48 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    16 lipca 2020, godzina 11:06 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    23 czerwca 2020, godzina 11:29 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    15 czerwca 2020, godzina 09:16 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)