Deklaracja dostępności
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Pliki PDF, DOC itp. - redaktorzy starają się ograniczyć do minimum korzystanie z takich plików i osadzać teksty bezpośrednio w serwisie - publikacje w formie plików PDF nie są dostępne cyfrowo w całości.
- Informacje zamieszczone w formie załączników nie są dostępne cyfrowo w całości ponieważ pochodzą od podmiotów zewnętrznych i zostały przekazane do publikacji wyłącznie w postaci papierowej wymagającej przetworzenia do postaci elektronicznej (skany); przykładem takich informacji jest dokumentacja przetargowa.
- Niektóre informacje zamieszczone w formie załączników nie są dostępne cyfrowo w całości ponieważ zostały opublikowane przed dniem wejścia w życie wyżej wskazanej ustawy.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji: 21
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Biura ds. dostępności - mejlowo dostepnosc@mazowiecka.edu.pl lub telefonicznie 24 366 54 21 wew. 275 lub 880 142 894. Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów. Zgłaszając takie żądanie podaj:- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę. Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej. Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego biura:- Biuro ds. dostępności,
- Adres: ul. Plac Dąbrowskiego 2 , 09-402 Płock,
- mejl: dostepnosc@mazowiecka.edu.pl.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
-
Akademia Mazowiecka w Płocku zapewnia osobom niesłyszącym i Głuchym możliwość skorzystania z usługi tłumacza języka migowego (PJM) i systemu językowo-migowego (SJM) online. Z usługi można skorzystać bezpłatnie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00 Usługa dostępna jest również we wszystkich punktach obsługi na Uczelni w godzinach ich pracy, a połączenie z tłumaczem odbywa się w czasie rzeczywistym.
- Szczegółowe informacje o usłudze tłumacza PJM online.
- Wejście do każdego z budynków oznaczone zostało elektronicznym znacznikiem TOTUPOINT. Znacznik pełni funkcję nawigacyjno-informacyjną i pomaga osobom z dysfunkcją wzroku trafiać samodzielnie do budynków, ale również ułatwiają poruszanie się wewnątrz nich.Pętle indukcyjne wspomagające odbiór dźwięku przez aparaty słuchowe znajdują się w każdym budynku.
Metryka dokumentu
- Data publikacji: 3 lata temu (poniedziałek, 06 września 2021, godzina 09:08)
- Osoba publikująca: Redaktor BIP
- Nadzór nad treścią: Redaktor BIP
- Ilość wyświetleń: 944
- Data ostatniej aktualizacji: środa, 26 marca 2025, godzina 10:27
- Historia aktualizacji
26 marca 2025, godzina 10:27 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
26 marca 2025, godzina 10:24 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
12 marca 2025, godzina 10:37 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
12 marca 2025, godzina 10:30 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
03 października 2024, godzina 08:07 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
09 września 2024, godzina 10:03 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
14 maja 2024, godzina 14:33 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
13 maja 2024, godzina 09:05 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
28 marca 2024, godzina 12:25 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
31 marca 2023, godzina 14:00 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
04 stycznia 2023, godzina 14:19 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
14 października 2022, godzina 10:42 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
07 października 2022, godzina 13:20 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
07 października 2022, godzina 12:57 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
11 lipca 2022, godzina 10:01 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
05 kwietnia 2022, godzina 14:39 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
05 kwietnia 2022, godzina 14:37 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
05 kwietnia 2022, godzina 14:35 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
05 kwietnia 2022, godzina 14:30 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
05 kwietnia 2022, godzina 14:26 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
05 kwietnia 2022, godzina 14:23 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
05 kwietnia 2022, godzina 14:21 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
05 kwietnia 2022, godzina 14:20 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
05 kwietnia 2022, godzina 14:14 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
05 kwietnia 2022, godzina 14:12 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
31 marca 2022, godzina 15:24 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
31 marca 2022, godzina 14:41 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
10 lutego 2022, godzina 09:34 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
06 września 2021, godzina 09:08 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
26 marca 2025, godzina 10:24 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
12 marca 2025, godzina 10:37 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
12 marca 2025, godzina 10:30 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
03 października 2024, godzina 08:07 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
09 września 2024, godzina 10:03 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
14 maja 2024, godzina 14:33 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
13 maja 2024, godzina 09:05 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
28 marca 2024, godzina 12:25 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
31 marca 2023, godzina 14:00 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
04 stycznia 2023, godzina 14:19 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
14 października 2022, godzina 10:42 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
07 października 2022, godzina 13:20 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
07 października 2022, godzina 12:57 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
11 lipca 2022, godzina 10:01 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
05 kwietnia 2022, godzina 14:39 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
05 kwietnia 2022, godzina 14:37 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
05 kwietnia 2022, godzina 14:35 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
05 kwietnia 2022, godzina 14:30 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
05 kwietnia 2022, godzina 14:26 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
05 kwietnia 2022, godzina 14:23 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
05 kwietnia 2022, godzina 14:21 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
05 kwietnia 2022, godzina 14:20 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
05 kwietnia 2022, godzina 14:14 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
05 kwietnia 2022, godzina 14:12 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
31 marca 2022, godzina 15:24 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
31 marca 2022, godzina 14:41 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
10 lutego 2022, godzina 09:34 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
06 września 2021, godzina 09:08 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)