Przejdź do treści

Deklaracja dostępności

Akademia Mazowiecka w Płocku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bip.mazowiecka.edu.pl.
  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Pliki PDF, DOC itp. - redaktorzy starają się ograniczyć do minimum korzystanie z takich plików i osadzać teksty bezpośrednio w serwisie - publikacje w formie plików PDF nie są dostępne cyfrowo w całości.
  • Informacje zamieszczone w formie załączników nie są dostępne cyfrowo w całości ponieważ pochodzą od podmiotów zewnętrznych i zostały przekazane do publikacji wyłącznie w postaci papierowej wymagającej przetworzenia do postaci elektronicznej (skany); przykładem takich informacji jest dokumentacja przetargowa.
  • Niektóre informacje zamieszczone w formie załączników nie są dostępne cyfrowo w całości ponieważ zostały opublikowane przed dniem wejścia w życie wyżej wskazanej ustawy.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji: 21
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny. Raport samooceny (Plik docx)

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Biura ds. dostępności - mejlowo dostepnosc@mazowiecka.edu.pl lub telefonicznie 24 366 54 21 wew. 275 lub 880 142 894. Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów. Zgłaszając takie żądanie podaj:
  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania. Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę. Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej. Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego biura: Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl. Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Szczegółowe informacje dotyczące dostępności architektonicznej budynków Akademii Mazowieckiej w Płocku.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

  • Akademia Mazowiecka w Płocku zapewnia osobom niesłyszącym i Głuchym możliwość skorzystania z usługi tłumacza języka migowego (PJM) i systemu językowo-migowego (SJM) online. Z usługi można skorzystać bezpłatnie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00 Usługa dostępna jest również we wszystkich punktach obsługi na Uczelni w godzinach ich pracy, a połączenie z tłumaczem odbywa się w czasie rzeczywistym.
  • Szczegółowe informacje o usłudze tłumacza PJM online.
  • Wejście do każdego z budynków oznaczone zostało elektronicznym znacznikiem TOTUPOINT. Znacznik pełni funkcję nawigacyjno-informacyjną i pomaga osobom z dysfunkcją wzroku trafiać samodzielnie do budynków, ale również ułatwiają poruszanie się wewnątrz nich.Pętle indukcyjne wspomagające odbiór dźwięku przez aparaty słuchowe znajdują się w każdym budynku.
Metryka dokumentu
  • Data publikacji: 3 lata temu (poniedziałek, 06 września 2021, godzina 09:08)
  • Osoba publikująca: Redaktor BIP
  • Nadzór nad treścią: Redaktor BIP
  • Ilość wyświetleń: 944
  • Data ostatniej aktualizacji: środa, 26 marca 2025, godzina 10:27
  • Historia aktualizacji

  • 26 marca 2025, godzina 10:27 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
    26 marca 2025, godzina 10:24 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
    12 marca 2025, godzina 10:37 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
    12 marca 2025, godzina 10:30 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
    03 października 2024, godzina 08:07 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    09 września 2024, godzina 10:03 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    14 maja 2024, godzina 14:33 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    13 maja 2024, godzina 09:05 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    28 marca 2024, godzina 12:25 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    31 marca 2023, godzina 14:00 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    04 stycznia 2023, godzina 14:19 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    14 października 2022, godzina 10:42 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    07 października 2022, godzina 13:20 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    07 października 2022, godzina 12:57 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    11 lipca 2022, godzina 10:01 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    05 kwietnia 2022, godzina 14:39 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
    05 kwietnia 2022, godzina 14:37 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
    05 kwietnia 2022, godzina 14:35 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
    05 kwietnia 2022, godzina 14:30 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
    05 kwietnia 2022, godzina 14:26 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
    05 kwietnia 2022, godzina 14:23 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
    05 kwietnia 2022, godzina 14:21 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
    05 kwietnia 2022, godzina 14:20 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
    05 kwietnia 2022, godzina 14:14 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
    05 kwietnia 2022, godzina 14:12 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
    31 marca 2022, godzina 15:24 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
    31 marca 2022, godzina 14:41 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
    10 lutego 2022, godzina 09:34 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    06 września 2021, godzina 09:08 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)