Przejdź do treści

Koordynator dostępności


Zarządzeniem Nr 25/2024 Rektora Akademii Mazowieckiej w Płocku z dnia 11 czerwca 2024 roku powołany został Koordynator ds. dostępności i osób niepełnosprawnych oraz Zespoły ds. dostępności.
Do pełnienia funkcji Koordynatora powołano Panią Milenę Olszewską.


Do zadań Koordynatora ds. dostępności i osób niepełnosprawnych należy w szczególności:

 

  1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot;
  2. monitorowanie działalności jednostek organizacyjnych Akademii Mazowieckiej w Płocku w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  3. kierowanie pracami zespołów ds. dostępności;
  4. przygotowanie i koordynowanie wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  5. wnioskowanie o zabezpieczenie w budżecie środków finansowych na realizację związanych z zapewnianiem dostępności.

 

Kontakt:

Koordynator do spraw dostępności

Telefon:   (24) 366 54 01 wew. 273

e-mail:    dostepnosc@mazowiecka.edu.pl


Załączniki:
Metryka dokumentu
  • Data publikacji: 3 lata temu (poniedziałek, 06 września 2021, godzina 09:10)
  • Osoba publikująca: Redaktor BIP
  • Nadzór nad treścią: Redaktor BIP
  • Ilość wyświetleń: 652
  • Data ostatniej aktualizacji: środa, 23 kwietnia 2025, godzina 08:37
  • Historia aktualizacji

  • 23 kwietnia 2025, godzina 08:37 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    23 kwietnia 2025, godzina 08:37 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    12 marca 2025, godzina 11:51 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
    12 marca 2025, godzina 10:42 Aktualizacja dokumentu (Zastępca Redaktora)
    26 lipca 2024, godzina 14:20 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    02 lipca 2024, godzina 13:08 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    02 lipca 2024, godzina 13:07 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    02 lipca 2024, godzina 13:07 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    20 stycznia 2022, godzina 12:53 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    05 listopada 2021, godzina 09:15 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    05 listopada 2021, godzina 09:15 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    05 listopada 2021, godzina 09:14 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    03 listopada 2021, godzina 15:19 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    03 listopada 2021, godzina 15:19 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    03 listopada 2021, godzina 15:18 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    06 września 2021, godzina 09:11 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)
    06 września 2021, godzina 09:10 Aktualizacja dokumentu (Redaktor BIP)